MAJKO, OČE, KAKO STE MOGLI ?

 

MAJKO, OČE, KAKO STE MOGLI ?
Samo što dođoh na ovaj svijet, oni koji me rodiše, kojim sam stremio, oni koje sam najviše volio. Ostaviše me. Kao da sam stvar. Kao da nisam dio njihovog srca i njihove duše. Velika je i hladna ova bolnička postelja za mene. Još veće i hladnija kad znam da me ne žele.
Sve ostale bebe odnesoše njihovi najmiliji. Očevi, majke, nane i djedovi.. Sa dosta cvijeća. Sa mnoštvo osmjeha. Sa srećom neizmjernom. Samo sam ja ostao u ovoj velikoj hladnoj bolničkoj postelji. Zazivam milost dragoga Boga. Iako pričati ne znam, molim se da mi podari vrijeme u kojem ću biti sretan. Molim se da me barem usvoje neki dobri i dragi ljudi. Trebao sam ih imati mnogo, iako imam samo nekoliko dana.
A nisam imao ni jedan jedini zagrljaj. Da osjetim. Da sam željen. Zazivam milost moga Stvoritelja da mi podari zagrljaj. Osmijeh i blagu riječ. Teško je kada te ne žele. Teško je kada si usamljen. Teško je malome biću bez ljubavi sa svih strana. Možda će moja zvijezda nekada zasijati punim sjajem? Možda i mene tamo sreća čeka, kod nekih ljudi stranih? Koji mi nisu ništa, a vole me?
Jesi li sretan, oče moj, sada kad ti ja nisam teret? Kako li je u dubini duše tvoje? Probudi li te nekada u noći plač djeteta koje plačući pita-zašto?
Majko moja, kako si mogla? Da me se odrekneš samo tako. Da me ostaviš sićušnog da se nadam milosti nekih stranih, neznanih ljudi. Kakva li je pustoš u tvojoj duši? Koliko treba majka da bude bez srca da ostavi ono što joj je bilo uz njeno srce. Koje je kucalo za oboje. Uz koje se moje sićušno tijelo svijalo u dugim noćima dok sam bio u utrobi tvojoj.
Doći će vrijeme kada ćete roniti suze pokajničke, tražeći mene. Da me zagrlite. Da me osjetite. I nikada ne puštate. I da me ne date nikom. A ja ću tada biti daleko.Voljen od nekih drugih dragih ljudi. Nekad će mi reći u mom životu. DA NISAM NJIHOV..a ja ću čeznuti i patiti kao sada.
Oče i majko. Halalim vam hladan i veliki bolnički krevet. Halalim vam zbog sreće vaše. Želim vam svako dobro. Halalim vam i svoje buduće rođendane u nekom od sirotišta. I godine sa drugim ljudima. Ako je mene i vas stvorio dragi Bog, ja vas samo pitam:"KAKO STE MOGLI?"
Da mene siročetom zovu..
Elvir Peštalić
Foto:Ilustracija
Slika može predstavljati 1 osoba i bolnica
Sve reakcije
107

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moja kći je danas dobila prvu mjesečnicu. Nalazila se u autobusu i tinejdžer...

Sit gladnog ne razumije...