Srećem prvu ljubav pre neki dan...

 Srećem prvu ljubav pre neki dan

Pardon drugu


Trudna


Najlepša majka koju sam ikada video


Pardon, najlepša buduća majka


Kažem joj ~ vidiš, nisam te slučajno voleo sve one godine… ~


Kaže mi ~ takođe. ~


Kažem joj ~ javi mi kada bude.  ~


Kaže mi ~ ne brini, da je tvoj, saznao bi prvi, ovako ćeš među prvima. ~


Šalje mi malopre sliku

Porodila se


Iako nas već dugo nema

U životu jedno drugog


Gledam sliku deteta


I sećam se koliko smo pričali o njemu


Tada


Nije bilo vreme, naravno


Sada jeste


Ali došli su neki drugi ljudi u naše živote…


Nešto razmišljam


Znaš koje su ljubavi najlepše

One u kojima ništa nismo uspeli da pokvarimo


I kojima nema šta da prigovoriš


Ništa


Nijednu jedinu reč


Samo im se raduješ


Srećan što ti se desilo


A vreme je samo popravilo neke davne nesporazume...


Gledam nju i dete

Fotografiju koju mi je poslala


I osećam upravo to


Zahvalnost


Što smo se voleli, kako smo znali i umeli


I delili svet, možda u najlepšim godinama


Mnogo je od tada prošlo 


A meni se malopre vratio njen lik

Kako sedimo na keju

Još u srednjoj školi

Onako lepi, mladi, oboje crnokosi

Mnogo lepši od grada u kome smo tada živeli


I ona mi kaže ~ volela bih da budem majka. ~


Prošlo je petnaest godina od tada


Upravo joj se ostvarilo


A meni kreću suze

Ne znam zašto


Kao da je jednim delom i moje…


Kada smo raskinuli

Puno smo plakali


Zaplakao sam ponovo


I dalje neka mešavina sreće i tuge


Tako sam je i voleo


A i kako drugačije voleti…


Neka joj je sa srećom


I nisam ljubomoran, ne

Ni najmanje


Samo sam ponosan


Živela ti meni


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moja kći je danas dobila prvu mjesečnicu. Nalazila se u autobusu i tinejdžer...

MAJKO, OČE, KAKO STE MOGLI ?

Sit gladnog ne razumije...