Tata, rekao si da imas rak...


 "Tata...

rekao si da imaš rak i da to nije ništa strašno.
Meni si kupio psa za rođendan, a sebi tog raka.
Rekao si da je to tvoj kućni ljubimac, ali ga samo ti vidiš jer je čaroban.
Svaki dan od tada bio si sretniji i uživao si u svakom trenu provedenog sa mnom.
I ja sam uživao, no ipak sam osjećao da je i rak tu i iako ga nisam mogao vidjeti nije mi godila njegova blizina.
Nedugo nakon što si nabavio svog ljubimca napustio si mene i mamu.
Ona svaki put kad ju pitam kaže da si otišao na jednu dugačku šetnju s rakom.
Ne razumijem te, tata...
Zašto nisi jednostavno nabavio psa, možda ne bi bio tako čaroban kao taj tvoj rak, ali barem bi ga mogli zajedno šetati!"
n.a.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moja kći je danas dobila prvu mjesečnicu. Nalazila se u autobusu i tinejdžer...

MAJKO, OČE, KAKO STE MOGLI ?

Sit gladnog ne razumije...