Pismo majke svome sinu

 

Pismo majke svome sinu
Dragi sine. Pišem ti ovo pismo jer te nisam vidjela ni čula 10 godina. Pišem ti na ovu adresu koju mi ti onomad ostavi. Da te pitam kako si? Jesi li zdrav ? Ja ti ne bih pisala da sam zdrava. Čekala bi te pored prozora još uvijek. Do zore. Do sabaha. Sve pogledam doći ćeš mi ko onda. Sa igranke. I ja tek onda zaspim malo. Znam da se i ti snalaziš. Znam i da ti je teško. Otišo' si zbog nje. Zbog Behke. Udala se tebi "ispred nosa". Otišla za bogatstvom. Znam sine da ti bilo tešo breme na duši. Da si patio. Bili ste 10 godina zajedno. Svadba se uveliko nagovijestila. Pobjegao si od tuge. A ne znaš sine moj, da njoj pobjeći ne možeš. Ona je ko sjenka. Prati te svuda. Ne mogu ti sine moj više hodat'. Sjedeći klanjam. Ponekad mi navrati Sena tetkina da mi poradi po kući. Ne znam šta bi bez nje. Sine moj, zaboravila sam ti lik. Ne znam da li bi te i prepoznala. Ne vidim dijete moje, skoro ništa. Mrkli mrak je ušo' u moj život potpuno. Molim dragoga Boga da mi prije smrtnog časa ispuni želju da te čujem u svojoj blizini. Ako ne dočekam,
ključ će ti biti kod strine Zumre. A ja ću biti na Meškinom brdu, pored tvoga oca. Dođi mi sine, makar gore. Prouči obome Fatihu, a ja ću znati da si bio. I bit ću sretna.
Uvijek ću te voljeti sine moj....
Elvir Peštalić

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Moja kći je danas dobila prvu mjesečnicu. Nalazila se u autobusu i tinejdžer...

MAJKO, OČE, KAKO STE MOGLI ?

Sit gladnog ne razumije...